Întrebări frecvente

  • De ce am fost contactat de CEE Collect?

    Dacă ați fost contactat de un reprezentant al companiei noastre, înseamnă că aveți o datorie la unul dintre clienții noștri. Fie nu ați achitat un credit, fie nu ați plătit o factură de produse sau servicii. Creditorul (furnizorul) dumneavoastră ne-a desemnat pe noi responsabili de efectuarea tuturor demersurilor pentru recuperarea acestei datorii.
  • Cu ce drept mă contactează CEE Collect?

    CEE Collect acționează în numele clientului său (creditorului/ furnizorului dumneavoastră) în baza unui contract de mandat. Conform dispozițiilor legale, CEE Collect acționează cu respectarea în întregime a acestora și nu trebuie să aveți niciun dubiu cu privire la calitatea în care noi vă contactăm pentru a vă oferi sprijin și soluții convenabile de a plăti creanța datorată.
  • Ce fac mai departe?

    Este foarte important să tratați cu maximă seriozitate situația. Primul pas pe care trebuie să îl faceți este să discutați cu reprezentantul CEE Collect care v-a fost alocat pentru a găsi o modalitate de a rezolva pe cale amiabilă situația. Puteți afla toate detaliile cu privire la cazul dumneavoastră contactându-ne la numărul de telefon 031 620 31 81.
  • Și ce se întâmplă dacă nu plătesc?

    Este bine să nu ignorați notificările de plată și să discutați cu noi pentru a încerca să găsiți o cale amiabilă de rezolvare a situației. Vă putem ajuta prin negocierea cu creditorul a unei eșalonări a plății sau prin acordarea unor termene de grație. Este recomandat să cooperați și să vă respectați angajamentele. În cazul în care nu veți răspunde solicitărilor noastre, pe lângă faptul că veți acumula penalități și dobânzi, dosarul dumneavoastră va fi trimis în instanță și/sau la un executor judecătoresc. În acestă situație, va trebui să achitați și toate cheltuielile conexe pe care le implică aceste demersuri, suma totală majorându-se considerabil. În cazul în care nu veți achita acestă sumă, vom recurge la executarea silită împotriva dumneavoastră prin toate modalitățile premise de legile în vigoare.
  • Cum pot să plătesc?

    Modalitatea de plată depinde de la caz la caz. Puteți obține toate detaliile cu privire la situația dumneavoastră sunând la numărul de telefon: 031 620 31 81.
  • Cum pot confirma o plată?

    Puteți confirma plata completând formularul de confirmare sau sunându-ne la numărul de telefon: 031 620 31 81.
  • Cum pot verifica dacă plata mea a fost înregistrată?

    Puteți verifica situația plăților dumneavoastră contactându-ne la numărul de telefon: 031 620 31 81.